Wikia

Burgers (Ook bekend als Townies) worden beschouwd als de "goede" partij van Town of Salem. Hun doel is om iedereen met kwade bedoelingen te doden.

Rol Naam Engels Rol Naam Rol Categorie Rol Uitleg
BodyGuard Lijfwacht Burgers Beschermer Offer je zelf op voor een andere speler over nacht, dit doodt de aanvaller, maar ook jezelf.
Doctor Dokter Burgers Beschermer Bescherm elke nacht een persoon van de dood.
Escort Escorte Burgers Helper Leid 's nachts iemand af, dit zorgt ervoor dat zij hun rol niet kunnen uitvoeren.
Investigator Onderzoeker Burgers Onderzoek Onderzoek iedere nacht een persoon voor een aanwijzing van hun rol.
Jailor Cipier Burgers Moord Kies 1 persoon in de dag om hem s'nachts in de gevangenis te steken. Je kan met je gevangene praten, en hij zal zijn rol niet kunnen uitvoeren. Je kan ook je gevangene executeren (Dit kan maar 3x).
Lookout Uitkijk Burgers Onderzoek Bekijk 's nachts 1 persoon om te zien wie hem/haar heeft bezocht.
Mayor Burgemeester Burgers Helper Krijg 3 stemmen als je jezelf onthult als burgemeester.
Medium Medium Burgers Helper Spreek 's nachts met alle doden.
Retributionist Retributionist Burgers Helper Je kan een dode persoon weer tot leven wekken (Dit kan maar 1x).
Sheriff Sheriff Burgers Onderzoek Bekijk 's nachts 1 persoon om te zien of die persoon slecht is, je zult weten als je een Serie Moordenaar of een lid van de Maffia (buiten de Peetvader), andere rollen zijn "Niet Verdacht".
Spy Spion Burgers Onderzoek Luister 's nachts de mafia af, en kijk wie ze bezoeken.
Transporter Chauffeur Burgers Helper Kies 2 mensen om te 's nachts te vervoeren, zij zullen die nacht wissellen van plaats.
Vampire Hunter Vampier Jager Burgers Moord Zoek naar Vampieren iedere nacht.
Veteran Veteraan Burgers Moord Je kan 3x in het spel op patrouille gaan 's nachts, dit vermoord iedereen die jou die nacht bezoekt, zowel goede, of kwade rollen.
Vigilante Burgerwacht Burgers Moord Neem het recht in eigen handen en probeer 's nachts iemand met kwade bedoelingen te doden (Dit kan maar 3x), als je een ontschuldige burger dood, ga je de volgende nacht dood uit schuldgevoel.

Around Wikia's network

Random Wiki