Wikia

De rollen van Stad Vermoorden:

Rol:

Jailor: Dit betekend Cipier. Deze rol kan overdag mensen opsluiten in zijn cel. Dit doet hij door op de zon te klikken en dan op de naam van de persoon die hij wil opsluiten. In de nacht daarna heb je die persoon opgesloten. Je kan met die persoon praten en je kan er ook voor kiezen om hem of haar te executeren. Je executeerd iemand door op het blokje achter hem of haar te klikken. Je kan in Nacht 1 nog niemand vermoorden. Ook kan het maar 3 keer.

Vigilante: Dit betekend Burgerwacht. Deze rol kan er voor kiezen om in de nacht iemand te vermoorden met zijn geweer. Dit doet hij door op het blokje achter iemand's naam te klikken. Je kan geen rollen vermoorden die immuun zijn. Ook kan je nog niet schieten in Nacht 1. Ook kan het maar 3 keer.

Veteran: Dit betekend Veteraan. Deze rol kan er voor kiezen om alert bij zijn huis te gaan staan. Iedereen die hem bezoekt vermoord hij dan. Dit kan nog niet in nacht 1. Ook kan het maar 3 keer.

Vampire Hunter: Dit betekend Vampier Jager. Deze rol kan ervoor kiezen om s'nachts iemand aan te klikken. Als deze persoon een vampier was, dan gaat hij dood. Als de Vampire Hunter door een vampier wordt bezocht, dan dood hij de vampier. De Vampire Hunter veranderd in een Vigilante als alle vampieren dood zijn.