Wikia

Classic-modus is een van de spel-modussen die je kan spelen bij Town of Salem. Classic is vooral aangeraden voor beginners omdat er van de 33 rollen maar 21 beschikbaar zijn in deze modus. De modus kan beginnen als er 7 mensen zijn, maar als er 15 zijn begint hij automatisch.

Rol Uitlijning Uitleg
Sheriff Stad Onderzoeken Bekijk elke nacht iemand voor verdachte activiteiten.
Dokter Stad Beschermen Heel elke nacht iemand. Deze persoon gaat niet dood als hij wordt aangevallen.
Onderzoeker Stad Onderzoeken Onderzoek elke nacht iemand. Krijg een aanwijzing naar een rol van die persoon.
Cipier Stad Vermoorden Sluit elke nacht iemand op in je cel. Ondervraag die persoon. Je kan de opgesloten persoon ook executeren.
Medium Stad Steunen Praat s'nachts met de doden.
Peetvader Maffia Doden Vermoord elke nacht iemand of stuur een Mafioso op die persoon af.
Beschuldiger Maffia Bedrog Beschuldig elke nacht iemand. Deze persoon is verdacht.
Beul Neutraal Gemeen Je hebt 1 doelwit. Zorg dat je doelwit wordt opgehangen.
Escorte Stad Steunen Blokkeer elke nacht iemand. Deze persoon kan dan niks doen.
Mafioso Maffia Doden Volg elke nacht de orders van de Peetvader op of kies zelf een doelwit om te doden.
Uitkijk Stad Onderzoeken Bekijk elke nacht iemand. Zie alle bezoekers van die persoon.
Serie Moordenaar Neutrale Vermoorden Vermoord elke nacht iemand.
Stad Vermoorden Kan Veteraan of Burgerwacht zijn
Nar Neutraal Gemeen Zorg dat je wordt opgehangen.
Dorp Kan elk lid van het Dorp zijn, behalve de Cipier en de Vampieren Jager.

Around Wikia's network

Random Wiki