Wikia

Doctor. (Afkorting: Doc)

De Dokter is een rol die hoort bij Dorp Beschermen. Met deze rol kan je elke nacht iemand helen. Als de persoon wordt aangevallen die je hebt geheeld, krijg je een bericht dat het helen was gelukt. Mensen die dood gaan door de Arsonist, Jester of Jailor kan je niet helen. Ook mensen die zelfmoord plegen kan je niet helen. Je hebt 1 drankje waarmee je jezelf kan helen. Je heelt iemand door midden in de nacht die persoon aan te klikken. Je kan de Mayor niet meer helen als hij zichzelf bekend heeft gemaakt.

Als de Investigator je bekijkt ziet hij dat je dit bent:

Doctor/Disguiser/Serial Killer.

Tactieken voor de Doctor:

- Heel mensen die zeggen dat iemand Maffia is, het kan zijn dat de persoon liegt, maar niet geschoten is altijd mis.

- Probeer het drankje voor jezelf te bewaren.

- Wacht 1 nacht met het beschermen van mensen die sowieso dorp zijn. Maffia wacht vaak 1 nacht met het vermoorden van hun.

- Als je gejailed bent, raak niet in paniek, ook niet als je Jailor je wil executeren. Dokter wordt vaak geclaimd door een Serial Killer. Als je kalm blijft, veranderd de Jailor misschien van gedachte. Ook kan je hem vragen voor zijn naam, zodat je hem kan helen.

- Werk samen met een Bodyguard of Doctor. Als jullie elkaar de hele tijd helen, dan kunnen jullie geen van beiden dood! Jammer genoeg gooien Escorts, Consorts en Transporters soms roet in het eten.

Er zijn ook meerdere poppetjes voor de Dokter

Around Wikia's network

Random Wiki