Wikia

Er zijn superveel, maar dan ook echt superveel berichten over doodgaan in Town of Salem. Hier zijn alle berichten die de anderen kunnen zien als jij dood bent gegaan:

  • He/She got killed by a member of the Mafia! = Hij/zij is vermoord door een lid van de Maffia!
  • He/She got killed by a member of the Ambusher! = Hij/zij is vermoord door een Ambusher!
  • He/She got stabbed by a Serial Killer! = Hij/zij is neergestoken door een Serie Moordenaar!
  • He/She got incinerated by an Arsonist! = Hij/zij is in brand gezet door een Pyromaan!
  • He/She got mauled by a Werewolf! = Hij/zij is opgegeten door een Weerwolf!
  • He/She got shot by a Vigilante! = Hij/zij is doodgeschoten door een Burgerwacht!
  • He/She got exexuted by the Jailor! = Hij/zij is geëxecuteerd door de Cipier!
  • He/She died from guilt over lynching the Jester! = Hij/zij is doodgegaan van schuldgevoel over het ophangen van de Nar!
  • He/She got bitten by a Vampire! = Hij/zij is gebeten door een Vampier!
  • He/She got killed by a Bodyguard! = Hij/zij is vermoord door een Lijfwacht!
  • He/She got killed by a Veteran! = Hij/zij is vermoord door een Veteraan!
  • He/She got staked by a Vampire Hunter! = Hij/zij is gestoken door een Vampier Jager!
  • He/She got trapped by a Trapper! = Hij/Zij is in de val gezet door een Vallenzetter!
  • He/She got killed by a Crusader! = Hij/Zij is vermoord door een Crusader!
  • He/She died protecting someone. = Hij/zij ging dood tijdens het beschermen van iemand.
  • He/She apparantly committed suicide. = Hij/zij pleegde blijkbaar zelfmoord.
  • He/She died from guilt. = Hij/zij ging dood van schuldgevoel.
  • He/She got plundered by a Pirate! = Hij/zij is geplunderd door een Piraat!
  • He/She got killed by the Pestilence! = Hij/zij ging dood door de Pestilence!
  • He/She got stoned by a Medusa! = Hij/zij is versteend door een Medusa!
  • He/She got killed by a Necromancer! = Hij/zij is vermoord door een Dodenherrijzer!
  • He/She got hexed by the Hex Master! = Hij/zij is behekst door de Hex Meester!
  • He/She got poisoned by a Poisoner! = Hij/zij is vergiftifd door een Vergiftiger!
  • He/She got killed by the Potion Master! = Hij/zij is vermoord door de Drankjes Meester!
  • He/She got drained out of life by the Coven Leader! = Hij/zij is het leven uitgezogen door de Coven Leader!

De andere berichten die je alleen zelf te zien krijgt, komen in het stukje over alle berichten die je kan krijgen, en dat zijn er nog veel meer...

Around Wikia's network

Random Wiki