Wikia

De Maffia hebben een zeer simpel doel: vermoord iedereen die zich niet indient aan de Maffia -- de ontschuldige Burgers en alle Neutraal Moord rollen. Alle Maffia leden kunnen 's nachts met elkaar praten en kennen elkaar's identiteiten. Er kunnen maximum 5 Maffia rollen zijn in het begin van een spel, maar dit getal kan groter worden als er sprake is van een Amnesiac.

Rol Naam Engels Rol Naam Rol Categorie Rol Uitleg
Blackmailer Chanteur Maffia Helper Kies 's nachts één iemand om te chanteren, deze persoon zald de volgende ochtend niets kunnen zeggen.
Consigliere Consigliere Maffia Helper Onderzoek iedere nacht een persoon voor hun exacte rol.
Consort Gemalin Maffia Helper Leid 's nachts iemand af, dit zorgt ervoor dat zij hun rol niet kunnen uitvoeren.
Disguiser Vermommer Maffia Bedrog Als Iemand doodgaat door de Maffia kan jij ervoor kiezen zijn naam over te nemen (Dit Kan maar 3 Keer).
Forger Vervalser Maffia Bedrog Als je deze rol bent kun je als een persoon vermoord is je zijn wil Wijzigen (Dit kan maar 3x).
Framer Lijstenmaker Maffia Bedrog Iedere nacht kan je iemand Framen (Verdacht maken). Deze persoon zal als maffia verschijnen bij de Onderzoeker Of De Sheriff.
Godfather Peetvader Maffia Moord Kies 's nachts het slachtoffer van de Maffia.
Janitor Schoonmaker Maffia Bedrog Je kan het lijk van een van de Maffia's slachtoffers "Opruimen". Dan word de rol en laatste wil niet aan de stad getoond (Dit kan maar 3x).
Mafioso Maffialid Maffia Moord Volg de Peetvader's orders op, geeft hij geen orders, maak dan je eigen keuze wie je doodt.

Around Wikia's network

Random Wiki