Wikia

Neutrale rollen hebben maar één iemand die ze vertrouwen, zichzelf. Anders dan de Burgers, of de Maffia, heeft elke Neutrale rol een ander doel. Neutrale rollen zijn ook de "minst begrijpbare rollen voor nieuwkomers" aangezien de meeste Neutrale rollen enkel voorkomen in wat meer ingewikkeldere spel-modes zoals "Custom" en "Chaos".

Rol Naam Engels Rol Naam Rol Categorie Rol Uitleg
Amnesiac Amnesiac Neutraal Goedaardig "Herrinner" wie je bent, door de rol van een dode te selecteren (Dit kan maar 1x).
Arsonist Pyromaan Neutraal Moord Dompel mensen in onder benzine, en steek ze later in brand.
Executioner Beul Neutraal Kwaad Zorg ervoor dat je doelwit wordt gelynchd onder welke omstandigheden dan ook. Faal je, dan wordt je een Nar.
Jester Nar Neutraal Kwaad Zorg ervoor dat je zelf wordt gelynchd onder welke omstandigheden dan ook.
Serial Killer Serie Moordenaar Neutraal Moord Vermoord iemand elke nacht.
Survivor Overlever Neutraal Goedaardig Trek 's nachts een kogelvrijvest aan, om je die nacht te beschermen (Dit kan maar 4x).
Vampire Vampier Neutraal Chaos Bijt andere mensen, en zorg ervoor dat iedereen een Vampier is tegen het einde van het spel.
Werewolf Weerwolf Neutraal Moord Ga helemaal los bij elke Volle Maan, je zal hierdoor je doelwit vermoorden, maar ook iedereen die hun huis bezoekt.
Witch Heks Neutraal Kwaad Beheers iemand elke nacht, en laat hem hun krachten op iemand van jou keuze uitvoeren.
Guardian Angel Bescherm Engel Neutraal Goedaardig Je hebt een doelwit. Deze moet je in het spel beschermen.
Pirate Piraat Neutraal Chaos Val elke nacht iemand aan en kies een optie. Als je 2 duels hebt gewonnen, heb je gewonnen.
Plaguebearer Pestdoorgever Neutraal Chaos Geef elke nacht iemand de pest. Als iedereen de pest heeft, dan wordt je de Pestilence.

Around Wikia's network

Random Wiki