Wikia

Serial Killer. (Afkorting: SK)

De Serie Moordenaar is een Neutraal Vermoorden rol. Deze rol moet iedereen doden om te winnen. Alleen andere seriemoordenaars, Survivors en Heksen mogen overleven. Als je de serie moordenaar bent, kan je ervoor kiezen om s'nachts iemand te vermoorden. Dit doe je door op het blokje achter hun naam te klikken. Als de persoon immuun is, gaat de persoon niet dood. De serie moordenaar is zelf ook immuun. Als de Escort of Consort ervoor kiest om de Serial Killer te blokkeren, dan gaat de Escort of Consort dood. Als de Jailor de Serial Killer jailt en hij executeerd hem niet, gebeurt er hetzelfde.

Als de Onderzoeker je bekijkt, ziet hij dat je dit bent:

Doctor/Disguiser/Serial Killer

Als de Sheriff je bekijkt, ziet hij dat je de Serie Moordenaar bent.

Tactieken voor de Serial Killer:

- Schrijf een aardig briefje dat je achter laat bij de mensen die je dood. Als iemand ervoor moet kiezen om jou of een ander team te laten winnen, heb je meer kans dat hij jou kiest.

- Vermoord geen mensen die Survivor claimen, als de persoon echt Survivor is, kan hij met je winnen.

- Heb altijd een briefje voor de Doctor klaar staan, en 1 voor een andere rol die je makkelijk kan claimen, bijvoorbeeld Medium of Lookout. Als de Investigator je rol vraagt, kan je Doctor claimen. Als je in de cel zit kan je Medium of Lookout claimen, omdat de Jailor waarschijnlijk een Doctor-claim executeerd.

- Als iedereen van het dorp er achter is gekomen dat jij wel de Serial Killer moet zijn, zeg dan dat je hun gaat helpen met het doden van de Maffia en ander ongespuis. Sommige domme dorpelingen laten je dan gaan.

- Zeg niet te veel, maar ook niet te weinig. Als je dat namelijk wel doet val je op.

Er is ook een poppetje en een hoofd voor de Serial Killer in de winkel te koop.

Around Wikia's network

Random Wiki