Wikia

De Seriemoordenaar Edit

Team; Neutraal moord.

Activiteiten: Vermoord 1 persoon elke nacht.

Kenmerken: als je word geroleblocked. dan val je de role blocker aan in plaats van je gekozen doelwit. zoals de civier, Escorte, of de Consorte. je kan niet in de avond gedood worden.

Doel: vermoord iedereen die tegen jou zou staan.

Je wint met: Je moet doden:

seriemoordenaars. Burgers.

heksen. maffia

overlevers. vampieren

pyromanen

weerwolven

Mechanisme. Edit

De aanval van de seriemoordenaar gat niet door imuunheid heen. daardoor kan je de beul, godfather, en andere rollen die immun zijn niet doden. ook de doelwitten van de dokter zijn tijdelijk immuun voor je aanval.

Als je word bezocht door meerdere roleblockers in één nacht, val je ze allemaal aan.

ook als je die nacht doodgaat val je de roleblockers nog steeds aan. behalve als de civier je doodmaakt. want dan blijft de civier leven.

Als er meerdere seriemoordenaars zijn en er gaat één dood en de andere wint. winnen beide seriemoordenaars.

Het is geen unieke rol.

Strategie. Edit

  1. Als er een kans is dat er een dokter zou zijn claim die rol dan. want als je word onderzocht door een onderzoeker, word je gezien als een dokter, seriemoordenaar, of vampier. verander je Will elke nacht zodat je nooit iemand "heelt" die die nacht doodgaat. schrijf ook nooit je zelf heel op totdat je een keer word aangevallen.
  2. Als iemand word beschuldigd van een seriemoordenaar te zijn. hou die persoon dan in leven en vermoord iedereen die hem beschuldigd van een seriemoordenaar te zijn.
  3. probeer de Sherif te omzeilen dat hij je niet gaat onderzoeken. want je rol zou direct ontdekt worden. als je de Sherif in het begin ontdekt en hij jou nog niet heeft onderzocht moet je hem direct proberen te doden. want het is een gevaarlijke rol voor seriemoordenaars.
  4. Probeer niet te verdacht te worden voor de maffia. Als jullie goed samenwerken en je probeert zo min mogelijk opvallende doelwitten te nemen. daalt het aantal mensen snel en zins de maffia jou niet kan doden en jij de godfather ook niet. moet je uiteindelijk gewoon met de burgers de maffia ophangen en zorgen dat je zoveel mogelijk mensen blijft vermoorden.

Around Wikia's network

Random Wiki