Wikia

Doel: Zorg ervoor dat alle slechte rollen zijn uitgeroeid.

Rol Naam Engels Rol Naam Rol Categorie Rol Uitleg
Bodyguard Lijfwacht Stad Beschermen Bescherm elke nacht een persoon van de dood.
Doctor Dokter Stad Beschermen Genees 1 persoon per nacht, voorkom dat ze sterven.
Escort Escorte Stad Ondersteunen Leid iemand 's nachts af, zodat die diens rol niet kan uitvoeren.
Investigator Onderzoeker Stad Onderzoeken Onderzoek 1 persoon per nacht voor een aanwijzing van hun rol.
Jailor Cipier Stad Vermoorden Kies 1 persoon door de dag om hem 's nachts in de gevangenis te steken.
Lookout Uitkijk Stad Onderzoeken Bekijk 's nachts 1 persoon om te zien wie hem heeft bezocht.
Mayor Burgemeester Stad Ondersteunen Krijg 3 stemmen als je jezelf onthult als burgemeester.
Medium Medium Stad Ondersteunen Spreek 's nachts met alle doden
Retributionist Retributionist Stad Ondersteunen Je kan een dode persoon weer tot leven wekken.
Sheriff Sheriff Stad Onderzoeken Bekijk 's nachts 1 persoon voor verdachte praktijken
Spy Spion Stad Onderzoeken Luister 's nachts de mafia af, en zie hun fluisteren.
Transporter Chauffeur Stad Ondersteunen Kies 2 mensen om s'nachts te vervoeren
Veteran Veteraan Stad Vermoorden Beslis of je iemand vermoord die je s'nachts Bezoekt.
Vigilante Burgerwacht Stad Vermoorden Neem de rechten in eigen handen en beschiet een persoon 's nachts
Vampire Hunter Vampier Jager Stad Vermoorden Controleer voor Vampieren elke nacht.
Crusader Crusader Stad Beschermen Bescherm elke nacht iemand. Je vermoord dan alle bezoekers van die persoon.
Psychic Ziener Stad Onderzoeken Krijg elke nacht een visioen. Elke oneven nacht krijg je 3 mensen waarvan 1 slechte. Elke even nacht krijg je iemand die dorp is te zien.
Tracker Jager Stad Onderzoeken Ga elke nacht iemand volgen. Je weet dan wie die persoon bezocht.
Trapper Vallenzetter Stad Beschermen Zet een val bij een huis van iemand anders. Je vermoord aanvallers van die persoon.

Around Wikia's network

Random Wiki